Skip to content Skip to footer

Biblioteca Universității ”Constantin Brâncoveanu”, Râmnicu Vâlcea

Biblioteca Universității ”Constantin Brâncoveanu”, Râmnicu Vâlcea

Tip bibliotecă

Website
Cod ISIL
Director

Persoană de contact

Anul înființării

1991
Istoric
1991: Universitatea Constantin Brâncoveanu a fost înfiinţată în anul 1991, primele structuri ale Universităţii fiind cele de Management – Marketing în Afaceri Economice: Brăila (1991), Piteşti (1992), Rm. Vâlcea (1991). Diversificarea profilurilor de studii a fost unul din obiectivele conducerii Universităţii, primul pas important fiind făcut în anul 1999, când s-a înfiinţat Facultatea de Finanţe-Contabilitate din Piteşti. 2000: În municipiile Piteşti şi Brăila sunt înfiinţate Facultăţile de Comunicare, Relaţii Publice şi Jurnalism. 2002: Universitatea Constantin Brâncoveanu primeşte acreditarea instituţională prin Legea nr. 242 din 23 aprilie, făcând parte din primul grup de şase instituţii de învăţământ superior particulare care au beneficiat de recunoaştere. În acelaşi an, cu aprobarea MECT, se înfiinţează Departamentul de Studii de Masterat şi Postuniversitare de Perfecţionare organizat la Facultatea de Management – Marketing în Afaceri Economice. Oferta educaţională este completată prin Cursuri de formare în domeniul psiho-pedagogic, în cadrul Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic. Tot în anul 2002, specializările Management şi Marketing sunt acreditate, conform HG 410/25.04.2002 şi sunt înfiinţate specializarea Relaţii economice internaţionale şi Economia comerţului, turismului şi serviciilor. 2003: Universitatea Constantin Brâncoveanu organizează Cursuri postuniversitare de perfecţionare în domeniul Management. Se înfiinţează specializările Administraţie publică şi Finanţe şi Bănci. 2004: Oferta studiilor de Masterat se diversifică, prin introducerea de noi specializări: Business Management, Management în Administraţie şi Servicii Publice, Management financiar-bancar, Marketingul serviciilor, Marketing industrial şi agroalimentar. 2005: Facultatea de Comunicare, Relaţii Publice şi Jurnalism devine Facultatea de Ştiinţe Juridice, Administrative şi ale Comunicării, prin autorizarea specializărilor Drept – domeniul Ştiinţe Juridice, Relaţii internaţionale şi studii europene şi Asistenţă socială. 2006: la Facultatea de Management Marketing în Afaceri Economice este înfiinţată specializarea Administrarea afacerilor. 2007: Specializările Contabilitate şi Informatică de Gestiune şi Jurnalism primesc acreditarea instituţională, conform HG 676/28.06.2007. 2008: Primeşte acreditarea instituţională, conform HG 635/11.06.2008, specializarea Comunicare şi relaţii publice. Noi specializări de Masterat primesc acreditarea: Managementul resurselor umane, Managementul economic al unităţilor şcolare, Business-to-business marketing, la Facultatea de Management Marketing în Afaceri Economice, şi Standarde, reglementări şi politici contabile, la Facultatea de Finanţe – Contabilitate. 2009: Este acreditat programul de studii de Masterat Comunicare managerială şi relatii publice. Specializarea Economia comerţului, turismului şi serviciilor, învăţământ de licenţă, primeşte acreditarea instituţională. 2010: În perioada 9- 12 noiembrie, Universitatea Constantin Brâncoveanu a primit vizita ARACIS pentru procesul de reevaluarea instituţională externă. 2011: Universitatea Constantin Brâncoveanu a primit calificativul maxim care poate fi acordat instituţiilor de învăţământ superior din România: „GRAD RIDICAT DE ÎNCREDERE”.

Informații colecții

Adresă

Județ

Valcea
Telefon
Fax
Email
Filiale

Program funcționare

Acces
Pagină Facebook/Blog

Formular comandă publicații
Câmpurile marcate cu (*) sunt obligatorii 

Veți primi confirmarea comenzii în termen de o zi lucrătoare de la trimiterea formularului. 

* Biblioteca Naţională a României respectă prevederile Legii nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016, privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date.